דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אשקלון- סיפורים קטנים גדולים 

מאת    [ 01/01/2009 ]

מילים במאמר: 313   [ נצפה 3111 פעמים ]

אשקלון- המחוות הקטנות

יום ראשון בצהרי היום באשקלון. בשעה 12:30 נשמעה ברחבי העיר אזעקה המתריעה על נחיתה אפשרית של טיל גראד בעיר.כח שוטרים בפקודו של פקד רונן לוי שהיה באחת משכונות העיר במשימת אבטחת גזרה וטפול בנפילות טילים.החל לזרז את כניסת התושבים למחסה וכמובן שגם כח הצשטרה התפנה למחסה הקרוב.תוך כדי הפעילות מעד אחד השוטרים ונפגע בפניו.בעקבות הפגיעה התקשה השוטר לקום ולתפקד וכל זאת בתוך מרווח הזמן הנתון של ארבעים וחמש השניות מרגע האזעקה ועד נפילת הטיל.שני שוטרים ומפקד הכח שכולם שוטרים מתגברים ממחוז המרכז לא הססו לשניה אחת.הם מיהרו לעזרת חברם השוטר השרוע על הכביש.כשהגיעו אליו, ניסו להרימו ולאושש אותו.השוטר שהיה שרוי בהכרה מעורפלת לא הגיב.השוטרים החלו בפינוי כאשר שמעו את שריקת הטיל בסמוך להם.מבלי להסס זינקו שלושת השוטרים והשתטחו על חברם הפצוע מתוך כוונה ברורה של הגנה בגופם על גופו של השוטר הפצוע.הדף הפיצוץ האדיר הגיע בו זמנית.לשלושת השוטרים ולשוטר השרוע ללא הכרה לא נגרמה פגיעה.כאשר בפיצוץ הטיל נפצע אזרח באופן קל.
מאה וחמישים קציני משטרה ושוטרים מתגברים באופן קבוע את משטרת המחוז הדרומי. קבוצות הקצינים והשוטרים מגיעים עם מוטיבציית שיא ורצון אמיתי לסייע לתושבי הדרום. ביום רביעי התחלפו השוטרים בשוטרי מחוז תל אביב לאותה משימה.
רס"מ יורי פולנסקי הוא מפקד מרכז שיטור קהילתי באשקלון בשגרה. במצב שבו מצוייה העיר אשקלון כיום נוספה לו משימה נוספת של פינוי צירי תנועה לבית החולים כך שבכל מקום נפלו טילים יוכלו האמבולנסים וכוחות ההצלה להגיע במהירות שיא לזירה ולפנות את הפצועים במהירות המרבית לבית החולים ברזילי. "התפקיד שלי הוא ככל שאר השוטרים, לשמור על חיי התושבים ולתת להם את הביטחון שלו הם זכאים לקבל מהמשטרה.משפחתי עברה לגור בראשון לציון כך שאני אוכל לתפקד במלוא המרץ ובלא חשש לחיי משפחתי. השתנו סדרי עולם במקום שאני אתקשר לילדי לשאול לשלומם כפי שנהוג.עתה , הם מתקשרים אלי לאחר כל נפילת טיל ושואלים לשלומי". אומר השוטר ומחייך.
מתנדבי המשמר האזרחי, מגיעים לפעילות בדיוק מופתי.הם מבקשים להתנדב בכל דרך ראוייה.חלקם מסייע לאוכלוסייה החלשה תוך מתן תשומת לב אישית לנזקקים.
קרימינולוג ויועץ ארגוני



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב